Dostarczanie do domów klientów codziennej prasy stanowi powoli przeżytek, jednak nie wszystkie tego rodzaju usługi są tak staroświeckie, jak mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka. Zostawianie w skrzynkach pocztowych informacji o tym, jakie pojawiają się na lokalnym rynku nowości, gdzie można znaleźć dostawców określanych usług – to nadal popularne formy promowania przedsiębiorstwa wśród klientów.
Nie inaczej wygląda sytuacja w przypadku usług takich jak kolportaż ulotek Radom, gdzie mieszkańcy osiedli mają zapewnione dostarczanie informacji o wszelkiego rodzaju nowościach i ofertach supermarketów w danym tygodniu. Znacznie ułatwia im to korzystanie z promocji i planowanie budżetu na zbliżający się tydzień. Większość firm przyjme także do wiadomości, że choć w większości z ich ulotek ląduje w koszu, to jednak część przynosi spodziewane rezultaty.
Konsumenci, którzy dowiedzą się, że danym tygodniu obowiązuje zniżka na kategorię produktów, z pewnością chętniej pojawia się również na innego rodzaju zakupu, dzięki czemu market zarabia więcej. Takie mechanizmu rządzą się dzisiejszym rynkeim konsumenckim – skorzystasz z jednej okazji, to zaraz pojawi się druga.